pátek 8. prosince 2017

Cestuji

... a pracuji ... 
a trošičku fotím.

Jsem stále na cestách a na focení moc čas není.
Ale občas se mi podaří se na chvilku zastavit, přibrzdit a něco cvaknout.
Pokud mám u sebe zrovna foťák. :o)
Tyto fotky jsou z včerejší cesty směrem  na Sedlec - Prčice.
Byl to neuvěřitelně nádherný úsek několika málo kilometrů, 
kdy jsem zahlédla, jak vykukující sluníčko z mlhy a zelené louky, 
 o kousek dál šedivý opar a všude zamračeno (to jsem nefotila),
tak i sníh na polích
 a o kus dál stál nádherný strom uprostřed louky. 
To nešlo nefotit.
Zastavuji jen na místech, kde je to bezpečné, 
a proto spoustu úžasných panoramat vyfocených nemám, 
ale včera jsem jela po vedlejších silnicích, tak se pár fotek povedlo.

Námraza na bočním okně auta.











Nejen, že jsou to opravdu fotky z jednoho dne, 
ale i z jednoho nedlouhého úseku.
Příroda mne dokáže vždy překvapit, většinou příjemně.
A dnes mne překvapilo červánkové ráno, ale o tom zase příště. 
(Jestli se povedly fotky, ještě jsem je nestáhla.)

Přeji vám krásný adventní víkend, 
a ať zvládnete v klidu připravit vše co potřebujete.
Moc se těším na vaše příspěvky 
a také děkuji za milé komentáře, které mi dělají radost.

Dáša F.


32 komentářů:

  1. Dáši, to je krása...To je vážně až k neuvěření, že to je jeden den...
    Fotky jsou dokonalé, ale ten samotný strom- ta je TOP.Díky moc za pohlazení na oku, moc jsem to potřebovala, právě teď...
    Měj se taky moc hezky, v klidu a pohodě prožij další adventní víkend a dej na cestách na sebe pozor.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já děkuji za milá slova, také mne potěšila. Přeji krásný večer. D.

      Vymazat
  2. Krásné fotky!!! U nás dnes byl doslova tmavý den. Zataženo, mlhavo, deštivo. Brát foťák do ruky by bylo naprosto zbytečné. Někdy to tak je.
    Přeji klidný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, někdy se den opravdu nepovede, co se počasí týče, ale čtvrteční den byl opravdu parádní.
      Přeji příjemné dny. D.

      Vymazat
  3. Já prostě tu přírodu obdivuji a nikdy nepřestanu. Krásné fotky Dášo. Já dnes využila polední slunce ke své rychlé procházce a bylo mi tak blaze :o).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, já tu přírodu také obdivuji. U nás beze sněhu a popojedu o pár desítek kilometrů a sníh je všude, jako dnes v Krumlově, takže se krásně ladím na Vánoce.
      Přeji fajn dny. D.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Příroda je mocná čarodějka.Máme tady odsud kousek místo,kde se na poli,i v dnešním upršeném ránu,drží sníh.Pro mě něco neuvěřitelného.
    Krásný víkend i Tobě.
    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo děkuji. Některé věci také nechápu, jestli je tam třeba větší zima, nebo jak je to možné?
      Přeji pohodové dny. D.

      Vymazat
  5. Ta námraza na okně auta mě dostala. 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, tak tohle dobře znám! I z auta jsou vidět úžasná místa, příroda prostě čaruje a klidně i podél silnic.
    Měj klidný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, z auta toho vidím opravdu hodně, ale bohužel mi chybí odstavná místa, kde bych mohla na chviličku pozastavit a fotit a fotit. Ale to Ty znáš, také hodně cestujete.
      Přeji krásný týden. D.

      Vymazat
  7. Moc pěkné fotky a ta námraza na okech je úžasná. Já teď chodím ráno za tmy do práce a večer za tmy domů. A přes den koukám na dvorek s náhradním agregátem a kontejnerem na odpad. Takže jsem se fakt ráda pokochala...
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, výhled z pracovních oken je také moc důležitý, když tam člověk tráví tolik času, takže koukat na agregát musí být strašné. My když jsme se v jakékoliv práci stěhovali z jedné kanceláře do jiné, vždy jsem se snažila vybrat si místo s nejhezčím výhledem. :o) A docela se mi to dařilo a pak se mi i v práci dařilo. Teď mám kancelář v autě a ty výhledy jsou každý den jiné.
      Přeji fajn dny. D.

      Vymazat
  8. Krásné fotky Dášo, už se těším, až něco takového uvidím na vlastní oči ;-) Hezký víkend, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, děkuji a přeji Ti, ať se brzo někam podíváš.
      D.

      Vymazat
  9. Dáši, krásné fotky a mráz umí čarovat. U nás je spíše podzimní počasí ani žádná jinovatka. Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, po ránu u nás mrzne celkem často, ale sníh nepadá a nepadá. Dnes jsem byla v Č. Krumlově a na Lipně a tam ho bylo. :o)
      Hezký večer. D.

      Vymazat
  10. To jsou úžasné fotky!!! Neuvažuješ o změně profese? Jako fotografka bys měla určitě úspěch. Máš výborné oko a cit pro kompozici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alice, moc děkuji za milý komentář. Myslím si a bojím se, že jako fotografka bych se neuživila. Těch, co opravdu nádherně fotí je hodně a já se stále učím. :o) Ale děkuji za povzbuzení, třeba na to někdy dojde.
      Přeji Ti příjemné dny. D.

      Vymazat
  11. Nádherná zastavení, Dáši :) Parádní fotky se ti povedly a příroda vážně čaruje :) Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji za pochvalu a krásné dny Ti přeji. D.

      Vymazat
  12. Krásné fotky Dášo. A ten strom - nemůžu se vynadívat.
    Hezký adventní čas přeje Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji. Ten strom jsem zahlédla po cestě a sjíždím dál, ale něco mi říkalo, zastav a couvej. A tak jsem opatrně couvala a nelituji.
      Přeji příjemný týden. D.

      Vymazat
  13. Tak to je az neuveritelne, kolik krasy a rozmanitosti se vejde na jeden kousek cesty. Krasne dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, také jsem se kus cesty kochala. Hezký večer přeji. D.

      Vymazat
  14. U tvých fotek si člověk uvědomí, jak je příroda mocná a jaká je kouzelnice.
    Krásnou adventní neděli, Dáši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, moc děkuji za zastavení. Tento úsek cesty mne opravdu dostal. Mile.
      Přeji hezký večer. D.

      Vymazat
  15. No to je nádhera....příroda nám připravuje krásná překvapení.
    Hezký adventní večer. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to tak, stačí se jen dívat. :o)
      Krásné dny. D.

      Vymazat
  16. Nádhera, Dášo. To se prostě musí vyfotit.
    Poslední dvě fotografie mě chytly za srdce <3
    Krásné adventní dny! Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, ten strom je i pro mne pecka. Nikde žádný rušivý element, žádně špatné pozadí, prostě nádherný kus přírody.
      Přeji krásný týden. D.

      Vymazat