čtvrtek 24. srpna 2017

Barunka

  ... na  kládách ...
Nedávno k nám přijela dcera s kamarádkou a její malou neteří.
Nabídla jsem jim, že malou nafotím a holky souhlasily.
Tak jsme se s 16 měsíční Barunkou vydali na klády. 
A pěkně po svých, žádná kárka.
Šlapala parádně a stále něco povídala.
Když jsme došly ke kládám, nastalo focení. 
A Barunka ani na jedné fotce nepostála. Musím přiznat, 
že u tohoto focení jsem se pěkně zapotila. 
Věděla jsem, kde ji chci mít postavenou, ale než se holky od ní vzdálily, 
už byla někde jinde.
Živel malej. 











Ale nakonec to nedopadlo nejhůř a rodičům, 
které vůbec neznám. se fotky moc líbily.
Prý by chtěli nafotit jako rodina, tak uvidíme, 
jestli na to někdy dojde.:o)

Přeji krásné, ještě letní dny
a mějte se sluníčkově.
Dáša F.

30 komentářů:

  1. Krásně jsi Barunku nafotila. No, je vidět, že je to holčička čiperná. Kdyby jenom stála, tak by fotky tak pěkné nebyly.
    Hezké dny, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Malá je opravdu hodně šikovná, na svůj věk mne překvapila, co už umí.
      Hezkou neděli. D.

      Vymazat
  2. Dášo fotky se ti moc povedly. Není to jednoduchý, to vím když fotím vnučku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, nebylo to jednoduché. :o)
      Krásnou neděli přeji. D.

      Vymazat
  3. Malá neposeda, tak to má být, prozkoumat co se dá😊. Fotky máš hezké.
    Hezký večer měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Malá se opravdu snažila prozkoumávat, co se dalo. :o)
      Přeji krásné dny. D.

      Vymazat
  4. Fotky se ti povedly a malá modelka na nich vypadá moc pěkně. Takhle s kládami, které malá prozkoumává, je to lepší než nějaké statické fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji. Já doma moc fotit neumím, radši jdu ven, do přírody. Tam je i lepší světlo. :o)
      Přeji krásný nový týden. D.

      Vymazat
  5. Pořídila jsi moc krásné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyfotit neposedu je opravdu umění,ale tobě se to Dáši mooc povedlo.. Krásné fotky,momentky. Malá je úžasná. Krásné dny ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, nečekala jsem, že to bude takhle náročné, ale výsledek se celkem povedl a možná je to i lepší, než kdyby stála jen na místě. :o)
      Měj se moc fajn. D.

      Vymazat
  7. Tak to verím, že fotiť takúto malú nezbednicu je riadna fuška. Ale je rozkošná a fotky sa naozaj vydarili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc děkuji za milá slova.
      Krásné dny přeji. D.

      Vymazat
  8. Naprosto vím o čem mluvíš, když se jim nechce fotit, tak je prostě nenachytáš :o). Ale ty jsi Barunku zachytila moc hezky, stále úsměv na tváři a zřejmě ji to i bavilo Dášo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, malá byla ukecaná a stále usměvavá. Na to, že jsme se viděly poprvé se vůbec nebála ani nestyděla a tak nějak si šla po svém. A já jen fotila. :o)
      Krásnou neděli přeji. D.

      Vymazat
  9. Fotit děti to je zkouška pro fotografa :o).Ale nakonec fotky dětí jsou nejhezčí, žádné předstírání, prostě zachycení okamžiku, teď a tady... Skvěle se ti to povedlo.
    Dáši, měj se hezky. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, souhlasím. Děti se tváří přirozeně a nesnaží se vyloudit nějaký hezký obličej, narozdíl od nás dospělých. Já se nerada fotím, hlavně z blízka. Snažím se tvářit přirozeně, ale málokdy se mi to povede. :o)
      Přeji krásné dny. D.

      Vymazat
  10. Děti a zvířata...nevyčerpatelná studnice inspirace a pokaždé pohladí a potěší.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, je to tak. Děti a zvířátka nezklamou.
      Krásný týden. D.

      Vymazat
  11. Dáši, fotky jsou opravdu parádní! Vzpomněla jsem si na naši Terku v tomto věku. Na výletě v Praze jsem ji chtěla mít s Obecním domem v pozadí - pomáhal mi pár turistů myslím z Holandska... Paní ji cosi ukazovala a ona se konečně zastavila :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to fuška. Představy dětí a dospělých se vždy odlišují. :o) Ale hlavně, že se Ti povedlo zachytit, co jsi chtěla. Někdy je to opravdu náročné a někdy se to ani nepovede.
      Měj krásnou, pohodovou neděli. D.

      Vymazat
  12. Dášo, však jsem to již několikrát psala, že máš umělecký pohled, a že by ses focením klidně mohla živit. Holčička je moc milá, přirozená a je dobře zachyceno její úsilí vylézt na kládu a zvítězit. Když fotíš, umíš nastolit takovou atmosféru, že se objekt chová přirozeně a spokojeně. Krásný Den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dinako, moc si vážím Tvých slov a děkuji za ně. Moc mne těší, ale na profesní dráhu se necítím, i když vím, že by mne to bavilo. Od pondělí jdu na rekvalifikační kurz Grafika a Photoshop, tak třeba někdy v budoucnu to dozraje. Ale výborných fotografů je hodně a než ze mne bude dobrý fotograf, musím urazit ještě kus cesty.
      Přeji Ti krásné dny. D.

      Vymazat
  13. Barunka je nádherná slečna a krásně se "kření" :-) Nakonec se fotečky povedly, takovéhle v přírodě jsou nejhezčí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ráda fotím v přírodě, doma mi to moc nejde. :o)
      Držím Vám pěsti na příští víkend a přeji hodně štěstí. D.

      Vymazat
  14. Ale to je krásný brouček a fotky dopadly skvěle. Měj se krásně, Dášo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji. S malou jsme se viděly poprvé a byla úžasná.
      Měj krásné dny. D.

      Vymazat
  15. Tyhle male neposedy nafotit je slozite, ale vyslo to paradne:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, děkuji. Focení se mi líbilo, ale bylo trošku náročnější. :o)
      Měj se krásně. D.

      Vymazat